torsdag 10 mars 2011

Rosor

Jag älskar rosor!
De är underbara att få av kärlek...De är spännande att odla i trädgården...De vackra i en vas på middagsbordet...De varar för evigt om man låter dem torka...De går att spraymåla, glittra och använda i dekorationer...De gör allt runt omkring sig finare...De gör mig varm och glad, alltid!!!
50 Rosor på 50-årsdagen!


Honungsros som klättrar uppför uthusväggen!


Solros med inneboende Humla!



Maskros med utsikt!



Rosor i min lampa!



Rosor i min hatt!



Rosor i min gardin!



När de torkade rosorna blir dammiga kan man lätt spola av dem i duschen!


Rosor i min ljustavla!

Rosor för evigt och för alltid!

Kram Lena!

1 kommentar:

  1. Ja, rosor är härliga i alla sina former!
    Vet inte om mina nya har klarat denna vinter, det återstår att se!!

    Så kul med en svart toa! Det ser riktigt exklusiv ut! Ja, visst är det skönt att bara göra, utan att fråga någon annan...!!
    Ha en fin fredag!
    Lisa

    SvaraRadera