onsdag 2 februari 2011

Skolbänken är klar!


Äntligen är den klar...skolbänken. Det har tagit en evighet känns det som, men det har berott på allt annat som kommit emellan hela tiden så den fått stå halvfärdig.
Efter alla stolar tyckte jag det var kul att göra nåt annat och tog mig an skolbänken som stått en tid i förrådet och väntat på sin tur.  Det var mycket jobb med alla sidor och små skrymslen som skulle kommas åt med slippapper och penslar.
Den blev först stående i uthuset när jag slipat den och sen inne i hallen när det blev för kallt att vara där ute och måla. Sen skulle hallen fixas så då hamnade skolbänken i köket. Ett par bokstäver då och då har sen ramlat dit när jag fått en stund över. Men nu är den klar och undanställd i förråd i väntan på försäljning.
SE min hemsida för mer om Melotimo BarnRum     http://www.melotimo.se/
Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar