tisdag 22 februari 2011

Köket 1 (Före)

Mitt nästa stora projekt är Köket!
Bilderna är tagna idag och jag kommer att ta nya bilder under hela arbetet och lägga in dem här på bloggen och berätta om hur jag gör och hur det går.
Min plan är att måla allt trä vitt och tapeten ljust grå. Jag hoppas också kunna byta golvet till ett laminatgolv med svart granitlook som jag lagt i lilla hallen bredvid köket. Om jag sen också kunde byta bänkskivorna
vore det toppen...men det är nog över min budget...iaf som den ser ut just nu.
Så det första som ska göras nu är Rensa och Röja! Allt småtjafs som belägrat sig överallt måste bort...och det är inte lite i vårt kök som vi också använder som pysselverkstad.







Så...bort med the furu nightmare...som Simon och Thomas skulle uttryckt det!

Kram Lena



1 kommentar:

  1. Oj, så spännande att få följa ditt köksprojekt!
    Jag skulle nog ha gjort precis likadan! Det kommer att bli som ett helt annat kök!
    Lycka till!
    Lisa

    SvaraRadera