måndag 31 oktober 2011

UTE: Före - Efter

Nu har vi snart bott här i fyra år och vi har jobbat bra och hunnit massor. Joy och Josef har hjälpt mig och lärt sig mycket under tiden. Mina stora flickor och svärson har också hoppat in med spadar, hammare och penslar när de varit hemma. Tack till alla hjälpande extrahänder.

Nu är det dax för oss att vandra vidare till ett större hus med Thomas, min kärlek. Vi flyttar dit i mars och längtar efter att få bo tillsammans och fixa allt ihop. Det "nya" huset är hundra år gammalt och mycket vackert. Det ligger i en underbar trädgård med en å som rinner genom. Det "nya" huset har allt jag önskat...till och med en egen butikslokal där jag kan öppna Melotimo BarnRum på riktigt...det blir sååå kul.

Men...det är en stund kvar till mars...så låt oss se tillbaka lite på några Före-Efter bilder och minnas de fyra åren här i Lilla huset i Halltorp!


FRAMSIDAN

Före

Under

Efter


BAKSIDAN

Före
Under
Efter



STAKET / PLANK

Före
Under

Efter



MÅLA NORRSIDAN

Före
 Under
 Efter



MÅLA SÖDERSIDAN

Före
 Under
 Efter



TRÄDGÅRDSLAND

Före
 Under
 Efter




SOLDECK

Före

 Under
 Efter



UTHUS

Före
 Efter

Före
 Efter

STUPRÖR

Före
 Under
 Efter



HELHET

Före
 Under
 Efter

Vårt lilla hus är underbart och vi har verkligen varit lykliga här. I nästa inlägg ska vi se vad som hänt inne i huset under de fyra år vi bott här.

Kram Lena!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar