tisdag 18 november 2014

MELOTIMO Design

Jag har haft en byggsvacka nu en tid så jag ville i stället passa på att göra lite reklam för mitt företag 

MELOTIMO Design. 

Vid sidan av byggandet och renoveringen av huset så försöker jag hinna med att skapa saker till försäljning. Det mesta jag gör är till Barn men jag bygger också möbler för vuxna och målar/bygger tavlor och andra dekorationer som passar till den som gillar det...barn eller vuxen med barnasinne, lust och glädje i behåll. 

Jag kommer också att utöka mitt arbete med att erbjuda SkyltDekor till butiker och BarnLekHörnor till företag och offentliga lokaler. 

Det mesta finns presenterat på min hemsida www.melotimo.se men här kommer några smakprov!




 Min första väggmålning.
Joy och Josefs rum när de var små, i ett hus vi bodde i Sättra på Öland.



Väggmålning hemma hos en flicka, 10 år,  i Kalmar



Väggmålning i ett Kalasrum på ett Lekland.




Väggmålning i Joys rum i huset vi hade i Halltorp.


Motivmålade barnstolar






 Lekstall byggt i MDF-skiva





 Motivmålad gammal skolbänk




TAVLOR






Drömsäng till bebis





Lekbord till min lille Ebbi


VÄLKOMMEN in på www.melotimo.se  



 Kram Lena!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar